sâmbătă, decembrie 3

December ^^





 Decembrie. Pot spune cu uşurinţă că această lună este preferata mea. Căldura din familie, cadourile, zâmbetele, pur şi simplu o fericire.
   Desigur nu pot să nu specific de Moş Crăciun, al cărui spirit va dăinui mereu peste casele noastre în ajun. Aceiaşi tensiune, nerăbdare în fiecare an, în fiecare seară de 24 Decembrie. Mereu cu gândul la ce vei găsi sub brad a doua zi de dimineată.
  Şi se repetă mereu, dar nu este un deja-vu, din contră. Mereu pe data de 25 Decembrie mă trezesc mai devreme decât de obicei şi cobor fugind spre bradul ce îmi adăposteşte cadourile. Aceiaşi emoţie şi bucurie când întorc pe toate feţele cadourile, le examinez.
Tot decembrie găzduieşte şi ultima zi din an, ce mereu mă face să zâmbesc dar şi să fiu puţin melancolică spunand: " Oh, a mai trecut un an din viaţa mea." Dar după acea mereu mă gândesc: " Un an nou, un nou început." 
  Un alt motiv pentru care ador iarna, sunt acele momente frumoase în care nu mai contează că afară sunt minus nu ştiu câte grade, ci doar te distrezi cu prietenii tăi. Cum anume ? Bătaie cu zăpadă. Chiar dacă după ai să mori de frig, nu contează tu tot continui să îţi pui colegii în zăpadă, până toată energia s-a evaporat în această joacă. Dar merită să îngheţi împreună cu ceilalţi ca după aceea să staţi toti la căldură cu o ciocolată caldă, să bârfiţi şi să glumiţi.
  Decembire merită orice, este cea mai frumoasă lună, în care îi aduce pe toţi mai aproape, îi uneşte, şi face ca sufletele lor să fie calde şi pline de voişie. Un sfat, Profită din plin de decembrie. ^^



2 suflete:

Mallina spunea...

Vaiii. Ce frumos ! De abia aştept să ningăăă !xD Vin la tine şi ne bătem cu zăpadă, no ? te iubesc, my little bitch! ENORM !

MaD spunea...

159 de vizualizari???:o

Trimiteți un comentariu