vineri, februarie 17

Aiurea.

Ohh, imaginea asta poate spune totul legat de acest post. Simt nevoie să scriuuu. <33 Fuck all this bitches who don't know to read. 


Sunt devastată. >.< Măine am la 9 olimpiada pe sector la istorie, iar eu am învăţat toată ziua şi tot îmi este teamă. Am subiectul doi de făcut eseu de 2-4 pagini. De unde să scot minim 2 pagini, când profesoara ne-a bucurat cu doar o pagină jumătate la fiecare lecţie ? o.O You are fucking  me ? Whuaa, not baby !


Plus că sunt şi devastată psihic. Probabil am eu problemă, pentru că sunt foarteee geloasă. Dar stai, gelozia defapt şi de drept şi de logic nu arată că  ţi la persoana aceea ? Eu aşa cred, voi nu ştiu ce părere aveţi. Whatever, vreau să spun că aceea prietenă face multe chestii cu alta prietenă, şi când le văd postate online şi pe reţele de socilazare, la status, la avatar mă roade gelozie. Nu ştiu...mă simt ca şi cum nu sunt destul de bună pentru respectiva încât se distrează mai bine cu altcineva. :| I don't know anymore.


Din nou revin la subiectul cu olimpiada. Ahh gosh, dacă nu trec sunt ca moartă. Adică unii colegi au râs de mine şi au dat replici gen " Ce ? Tu ? Olimpiadă ? Ohh du-te încolo sigur glumeşti. Da, da, ştii cum Ema, tu ai să ajungi direct pe etapa naţioanlă " eh şi atunci chiar m-au demoralizat.


M-am săturat să râdă alţii mai superiori de mine. Să poată să mă privească cu superioritate. M-am săturat să mi se pună limită la o părere. Adică cum ? Cei mai superiori ţie au voie să vorbească mai mult ? Să-şi exprime părerea ? Toţi suntem egali. Nu prea ştiu cum să descriu cu cuvinte cum mă simt când stau pe lângă mulţi mai " mari " decât mine.. It's weird. 


Dar să te creadă mereu toţi cea mai proastă dintre ei, deja chiar începi să crezi că eşti aşa. Dar eu nu sunt ca exemplul de mai sus. Dacă cineva îmi spune ,,Esti proastă" { fară să glumească ) eu nu accept aşa ceva şi am să încerc tot mai mult să-i dovedesc că sunt exact contrariul a ce crede el/ea. Dacă nu pot obţine ceva printr-un ajutor, atunci îl obţin singură cu chiu cu vai, dar îl obţin. Această ambiţie la mine şi oarecum puţină gelozie cred că îmi va fi de mare folos pe viitor. 


Atâta timp cât ai ambiţie şi voinţă poţi face orice, sfindând logica altora. Iar asta am să fac eu !

2 suflete:

Adina Radu spunea...

Scrie, scrie, scrie! :>

X. spunea...

În legătură cu prietena, stai liniştită, se mai întâmplă. Oamenii se plictisesc să stea mereu, mereu cu aceleaşi persoane, aşa că poate face o schimbare. În orice caz, dacă e prietenă adevărată, se întoarce. Ştii tu cum se spune: dacă iubeşti ceva, lasă-l liber, dacă se întoarce, te iubeşte, dacă nu, nu te-a iubit niciodată ! :)

Trimiteți un comentariu