joi, ianuarie 19

La mulţi ani, Mell !

   Pentru că îmi eşti prietenă, pentru că eşti acolo cu mine mereu când am nevoie de tine, pentru că mă pot baza mereu pe tine ( fără să ezit ) şi pentru că a venit rândul meu să-ţi mulţumesc pentru toate chiar în această specială zi.
 
 Cred, cu siguranţă, că este cea mai specială zi pentru mine, pentru că atunci s-a născut un înger căzut din cer ce mă ajută mereu când am probleme şi n-am pe ce umăr să plâng. Dar acest post nu va fi trist, din contră, va fi unul happy, pentru că meriţi asta. Cu siguranţă vei nega când ai să citeşti toate complimentele, dar crede-mă asta eşti tu cu adevărat si nu mai nega ! Eşti minunată prin felul tău copilăresc dar şi matur. Eşti o scumpă, chiar dacă eşti prea oarbă să observi asta. Te iubesc pentru modul tău de a îmi arăta că nu totul e aşa de rău pe cât cred eu, şi că totul are o rezolvare. Nimic nu e imposibil, cu tine.
   
  Nu mai ştiu ce să spun, cred cu tărie că nu se poate exprima prin cuvinte ce ţi-aş dori. Pot fi egoistă în câteva rânduri ca să-ţi spun că îmi doresc în această zi, chiar dacă este ziua ta, este să fiu lângă tine. Să-ţi pot cânta un " La mulţi ani ! " atât de fals încât să te îneci cu tort. Să te pot îmbrăţişa şi murdări cu friscă pe nas ! I love you forever, my bitch !



 LA MULŢI ANIŞORI, MELL !!!!!


P.S : La mulţi ani ! A venit 2012. ^^

0 suflete:

Trimiteți un comentariu